Índice de Penya La Rabosera Foro Penya La Rabosera
Foro de la millor penya festera del mòn
  • Compartir Foro Penya La Rabosera en:

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Qui té més autoritat a la penya?

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Penya La Rabosera -> A parir
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  

Qui té més autoritat a la penya?
Kelo
0%
 0%  [ 0 ]
Dam
14%
 14%  [ 1 ]
Moro
0%
 0%  [ 0 ]
Tots tio, que som superamics
14%
 14%  [ 1 ]
Ningú, ací k u va a la d'ell com els de Sabadell
71%
 71%  [ 5 ]
Total de votos : 7

Autor Mensaje
Patrick

Reputación: 5.1Reputación: 5.1Reputación: 5.1Reputación: 5.1Reputación: 5.1

MensajePublicado: Vie Nov 23, 2007 8:15 am    Título del mensaje: Qui té més autoritat a la penya? Responder citando

Perque m'avellix, perque es divendres, perque tik feliç i perque vull, passa algo?¿??

Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado   Visitar sitio web del autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Moret

Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8

MensajePublicado: Vie Nov 23, 2007 10:59 am    Título del mensaje: Responder citando

Jo vote que dam, i damunt el apoye moralment i amb enfados i tirant puros a la gent...lo fort es que sempre isc en totes les enquestes...

Me pareix que al final em presentare a alcalde...si el penco va ser concejal jo puc ser alcalde seguuuur
Site Admin

Votos: 2

MensajePublicado: Vie Nov 23, 2007 11:34 am    Título del mensaje: Responder citando

Yo dic q ningú, hi ha d´aquell amb caracter de "líder" que té mes influència sobre altres, pero no hi ha ningú que no siga manipulat per un atre per molt "líder" q siga. És a dir, que per molt q uno mane sempre té algú per el q es deixe influenciar, es un cercle viciòs.

Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado [ Oculto ]
KeL'o

MensajePublicado: Vie Nov 23, 2007 2:07 pm    Título del mensaje: Responder citando

Jo he posat q tots som superamics, pero si la regunta va referida en qui mana en el local, es sense cap dubte ma mare. Cool

Salut i força al canut
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado  
Champi-ñonet

Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2

MensajePublicado: Vie Nov 23, 2007 2:55 pm    Título del mensaje: Responder citando

Jo açi no vote. I no es x res, pero la k mes autoritat te en la peña es Xena!! Jajajaja!!
Moret

Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8

MensajePublicado: Vie Nov 23, 2007 4:56 pm    Título del mensaje: Responder citando

Champi com sempre al seu mon

Idea

MensajePublicado: Dom Nov 25, 2007 2:07 pm    Título del mensaje: Responder citando

Ningú, ahi cadascu va a la d'ell!! que això està molt bé jajjajjaja Razz
Aroa

MensajePublicado: Lun Nov 26, 2007 9:58 am    Título del mensaje: Responder citando

Ai cada uno va al seu rollo, i mola mogollo l´ambient q teniu alli, aixina q jo elegisc l´ultima opció... kkkk. i enhorabona per com vos dueu.
Champi-ñonet

Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2

MensajePublicado: Sab Dic 01, 2007 10:00 am    Título del mensaje: Responder citando

pues si, tot s'ha de dir, k el bon rollo en eixe lokal esta al puto pel, pero i kuan hi ha mal rollo....?? Rolling Eyes
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Penya La Rabosera -> A parir Todas las horas están en GMT
Página 1 de 1

Saltar a: