| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| QUI TE EL COTXE MÉS XULO? |
| Cuper |
|
0% |
[ 0 ] |
| Penya |
|
20% |
[ 1 ] |
| Taleka |
|
40% |
[ 2 ] |
| Moro |
|
40% |
[ 2 ] |
|
| Total de votos : 5 |
|
| Autor |
Mensaje |
Estela

|
Publicado: Jue Nov 15, 2007 12:32 pm Título del mensaje: QUI TE EL COTXE MÉS XULO?? |
|
|
| A vore qui te el cotxe més xulo en la Rabosera!!! Jo vote al Penko que va en el cotxe de San Fernando, un ratito a pié y el otro andando. jajjajajjajjajaja Alé. |
|
|
 |
Estela

|
Publicado: Jue Nov 15, 2007 12:34 pm Título del mensaje: |
|
|
| Podeu dir-ne atres es que ahi, no ix l'opció. Alé hasta la prňxima!!! |
|
|
 |
Patrick

|
Publicado: Jue Nov 15, 2007 12:37 pm Título del mensaje: |
|
|
Pues com no estŕ el meu, que es el que més m'agrŕ, em quede en el de penya que era la meua segona opció, quan el vaig comprar.
 |
|
|
 |
Champi-ńonet
Registrado: 11 Nov 2007 Mensajes: 88 Ubicación: tocame la panxa

|
Publicado: Jue Nov 15, 2007 2:15 pm Título del mensaje: |
|
|
jo vos explike. Peńa, si no es el retrovisor, es un altre coche, pero sempre te un colp o altre, el seat leon....no, el coxe de moro el va rematar el granisol i el de taleka.... Asta el de jack! el kual te la matricula desapegŕ, jajajaja!! Jo votaria per igual el coxe de penya y moro, pero com va a ser k no, vote el de damian: net, aseat, bonico i lluent. Apreneu de damian!!!!! Parlan en serio, el koxe mes wapo es el de moro _________________ eh? |
|
|
 |
Taleka Site Admin

Votos: 2
|
Publicado: Vie Nov 16, 2007 12:26 am Título del mensaje: |
|
|
Heu posat el meu coxe com a una opció al coxe mes wapo??? Pero si quan el van fer la xampi encara no havia nascut... y no es broma, que el meu coxe si no es quinto de estela li falta poc _________________
 |
|
|
 |
KeL'o

|
Publicado: Vie Nov 16, 2007 12:46 am Título del mensaje: |
|
|
A mi el meu em mola, pero com sóc un pobraso ni l'heu posat, aixina que no vote, si hi haguera q votar al cotxe mes brut seria el de Moro, aunque Peńa i el seu costant "este dissabte neteje el cotxe" també es mític _________________
Salut i força al canut |
|
|
 |
Champi-ńonet

|
Publicado: Vie Nov 16, 2007 3:04 pm Título del mensaje: |
|
|
k va, k va, el coxe de taleka el van fer kuan ell encara anava enganxat al biberó, i es veu k kuan es va fer major, volia resaltar xk el tema de les ties es veu k no li anava mol be.... Taleka, seré xikitiua xro m'agradaria k eixes brometes te les klavares no vull dite x aon _________________ eh? |
|
|
 |
Taleka Site Admin

|
Publicado: Vie Nov 16, 2007 3:46 pm Título del mensaje: |
|
|
Xampi, ninguna coherencia en lo q dius... y si vas naixer antes del 1990 q es quan es va fer el meu coxe bé, sino, no trobé la broma en dir q el meu coxe té casi 18 anys... ya he dit q sino es casi quinto de Estela li falta poc i q jo sŕpia Estela es major q tú... no anava en ánimo de broma, son datos reals jaajajaj _________________
 |
|
|
 |
Estela

|
Publicado: Vie Nov 16, 2007 4:12 pm Título del mensaje: |
|
|
| Jajajajajajajja ja vaig explicar que els cotxes que no apareixen els podeu dir jajajjajajjaja. el cotxe de taleka es quinto meu lo menos jajjanajajjaja moolllllll, b7s pa Taleka i pa tots jeje |
|
|
 |
Champi-ńonet

|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 11:25 am Título del mensaje: |
|
|
Si no anava en tipo broma, es un comentari k pots ahorrate mol facilment, i vax naixer en el 92. Ostia, taleka, k tu ya mantens, k estem kansats de divo joder,  _________________ eh? |
|
|
 |
KeL'o

|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 2:01 pm Título del mensaje: |
|
|
| Champi-ńonet escribió: | Si no anava en tipo broma, es un comentari k pots ahorrate mol facilment, i vax naixer en el 92. Ostia, taleka, k tu ya mantens, k estem kansats de divo joder,  |
No t'enfades Xampi, que segur ho deia a títul informatiu i curios. _________________
Salut i força al canut |
|
|
 |
Taleka Site Admin

|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 2:10 pm Título del mensaje: |
|
|
| Cita: | | No t'enfades Xampi, que segur ho deia a títul informatiu i curios. |
Exactament _________________
 |
|
|
 |
Champi-ńonet

|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 4:00 pm Título del mensaje: |
|
|
no me kabrege, me moleste xk els comentaris i les bromes d'eixe tema sempre em claveu a mi pel mig, jo se k hi ha molta diferencia de edad, pero una cosa es aixo i l'altra k es senkes incomoda en certes persones xk sas k de un momen a un altre tenen k soltasen alguna, i estic cansa de divo _________________ eh? |
|
|
 |
Moret
Registrado: 31 Oct 2007 Mensajes: 51 Ubicación: EN un lloc de la teua ment

|
Publicado: Dom Nov 18, 2007 5:40 pm Título del mensaje: |
|
|
El meu cotxe es en diferencia el mes bonico i precios. El de peńa es el cotxe del pupas, el de taleka, el cotxe del fi de la dictaura de franco, el de cuper, es el cotxe del camuflaje, que fa un ou que no el veig, el de kelo es la patera II i el de dam....es de pijo ex-mandrileńo...aixina que el meu el mes precios.
P.D.: el de jack no conta...i el de emidlio...eixe sempre sera la ovella negra en tot...he dicho.
El del penco es el millor deportiu que he vist...faros de xenon (les seues gafes), elevalunas electricos (les orelles) faros bidireccionales( ulls cap asi i cap alla) i damunt es descapotable...perque sempre va a peu _________________
 |
|
|
 |
Estela

|
Publicado: Dom Nov 18, 2007 6:55 pm Título del mensaje: |
|
|
| Si es que jo ja dia que el del penko es el millor jajajjajajajjajaj |
|
|