Índice de Penya La Rabosera Foro Penya La Rabosera
Foro de la millor penya festera del mòn
  • Compartir Foro Penya La Rabosera en:

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Què fem a la pedrera..

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Penya La Rabosera -> Festes
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  

A quina caseta anem??¿??
L'Anconia(Kel'o)
100%
 100%  [ 1 ]
Regil(Penya)
0%
 0%  [ 0 ]
CasetaDam
0%
 0%  [ 0 ]
CasetaCup
0%
 0%  [ 0 ]
PisoMoro
0%
 0%  [ 0 ]
GallinesTxipi
0%
 0%  [ 0 ]
CasetaJack
0%
 0%  [ 0 ]
K u a sa casa
0%
 0%  [ 0 ]
Total de votos : 1

Autor Mensaje
Patrick

Reputación: 5.1Reputación: 5.1Reputación: 5.1Reputación: 5.1Reputación: 5.1

MensajePublicado: Lun Nov 19, 2007 4:41 pm    Título del mensaje: Què fem a la pedrera.. Responder citando

Jo ja fa anys que no estic a aqueste dates tan senyalades. Per això m'agradaria saber que anem a fer.

Supose que serà anar de caseta a fer el friki per a variar.Per això pose l'enquesta.

Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado   Visitar sitio web del autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Champi-ñonet

Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2

MensajePublicado: Mie Nov 21, 2007 11:23 am    Título del mensaje: Responder citando

damian, es contestare xk vex k ningu es fa cas. A la pèdrera a ballar!! (Jack crec k no ve)
Moret

Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8

MensajePublicado: Mie Nov 21, 2007 1:10 pm    Título del mensaje: Responder citando

Jack jack...eixe no ve mai, i si ve li se veu la mata pel que te molt poc...que sempre tin de anar a sa casa a molestalo pa trobalo jejejeje...i en dona igual qeu vulga intimitat a mi sempre en tindra a sa casa tocan el timbre i ansenyant les dents per la camara del seu timbre.

A la pedrera em danar i fer foc i devoraaaaaaaaaar!!!!!!

A mi me la suuua, com tinc pensio al raval Razz
NO enserio, a la ancornia o a ca dam com sempre Twisted Evil
El meu pis no es pot fer foc...no te foraca kkkkkkkkkkkkkk i som masa pa un piset de merda que tinc

MensajePublicado: Jue Nov 22, 2007 12:28 am    Título del mensaje: Responder citando

Si anem a l'ancornia algo tenim q pagar l'alquiler d'una nit a mos tios, aixó si, ens quedem a dormir, esmorçar i dinar el diumenge. Dema li ho pregunta a mos tios si està lliure

Salut i força al canut
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado  
Patrick

MensajePublicado: Jue Nov 22, 2007 7:21 am    Título del mensaje: Responder citando

moooool, la meua caseta està ocupà per una bandà de pericos aixina es que està descartada.

Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado   Visitar sitio web del autor Yahoo Messenger MSN Messenger
Moret

Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8

MensajePublicado: Jue Nov 22, 2007 9:36 pm    Título del mensaje: Responder citando

Bueno a mi ma dic kelo, i supose que ho sabreu, que mos quedem a la ancornia a dinar el dia la pedrera, a sopar i a tot lo que vulgam el diumenge...aixo mo ha dit el meu superamic miguel

Aleeeeeee

MensajePublicado: Vie Nov 23, 2007 12:44 am    Título del mensaje: Responder citando

Dema fem la llista de la compra per a qedar-nos fins el diumenge per a dinar, i aneu Moro i Peña a fer la compra

Editat: degut a error citat mes abaix per Dam

Salut i força al canut

Ultima edición por KeL'o el Vie Nov 23, 2007 8:02 am; editado 1 vez
Patrick

MensajePublicado: Vie Nov 23, 2007 7:30 am    Título del mensaje: Responder citando

Que només es quedes tu??¿?. jajajajaja. Pues vaya. Ja sé que estic en tots els colpets de la guitarra, pero es q es massa prompte per a llegir...

Moro compram una Romana pizza, que es la que m'agrà. moltes gràcies per anticipat.

KeL'o

MensajePublicado: Jue Nov 29, 2007 12:09 am    Título del mensaje: Responder citando

KKKKKKKKKKKKKKkk q risa la page principal. Per a haver-mos gravat

Salut i força al canut
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Penya La Rabosera -> Festes Todas las horas están en GMT
Página 1 de 1

Saltar a: