| Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
| Autor |
Mensaje |
KeL'o

|
Publicado: Vie Nov 16, 2007 5:27 pm Título del mensaje: Per a les anaes d'olla de la Xampi |
|
|
Degut a les constants anaes d'olla de la Xampi, em veig en la obligació de fer-te un post per a tu soletes, on postejar totes les teues anaes d'olla, que seran analitzades per mi mateixa i per qui vulga també.
Ací et deixe un tema Xampi:
- A que uelen las nubes? _________________
Salut i força al canut |
|
|
 |
Taleka Site Admin

Votos: 2
|
Publicado: Vie Nov 16, 2007 5:59 pm Título del mensaje: |
|
|
jo analitze va q em mola
PD: excel.lent ortografía la teua al escriure "uelen". Encara em ploren les retines. _________________
 |
|
|
 |
Champi-ñonet
Registrado: 11 Nov 2007 Mensajes: 88 Ubicación: tocame la panxa

|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 11:10 am Título del mensaje: |
|
|
Ome, yo supose k olen a peix mort, explicació sencilla: mmmm....A vore, l'aigua del mar s'evapora, entonces munta cap amun i va anan, anan, kuan de repen xoca contra una altra nube i es desfà no?? Pues tu imagina k es fa una nube de l'aigua del pantano.... puff, k peste faria la cabrona no?? a voltes no vos a pegat una olorà a sèquia o a algo kuan aneu pel mig del karrer o per ai?? ademés, kuan les nubes van baixes a voltes no olen, sino k no es deixen ni respirar.... crec k es diu niebla o algo paregut _________________ eh? |
|
|
 |
Champi-ñonet

|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 11:13 am Título del mensaje: |
|
|
Y el meu nom s'escriu CHAMPI, no XAMPI!!!! mmmm, taleka, les retines no ploren, ploren els ulls pel llagrimal  _________________ eh? |
|
|
 |
Estela

|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 2:03 pm Título del mensaje: |
|
|
Toma ja Xampi m'has deixat moca!!! Mare com se li'n va el cap al personal. Sense comentaris jajjajajja  |
|
|
 |
KeL'o

|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 2:04 pm Título del mensaje: |
|
|
Quina resposta mes currà t'has fet, molen molt les teues anaes d'olla.
PD, el teu nom es Xampi, ací i en la república popular Xina  _________________
Salut i força al canut |
|
|
 |
Taleka Site Admin

Votos: 2
|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 2:08 pm Título del mensaje: |
|
|
Xampi... definis-me "retina", q después de vore com descrius el cicle de l´aigua tink curiositat científica per estudiar-te  _________________
 |
|
|
 |
Champi-ñonet

|
Publicado: Sab Nov 17, 2007 4:09 pm Título del mensaje: |
|
|
Si vols k es diga la veritat, se k la retina es algo de l'ull, pero no se k es exactament. Es el líkid viscos k tenim les persones dins de l'ull (ho he buscat en el google) Eh! les meues "anaes d'olla" no son "anaes d'olla", jo e sigut i sere sempre aixina.... crec.  _________________ eh? |
|
|
 |
Moret
Registrado: 31 Oct 2007 Mensajes: 51 Ubicación: EN un lloc de la teua ment

|
Publicado: Dom Nov 18, 2007 5:50 pm Título del mensaje: |
|
|
Jo crec que la xampi a eixit de una alpaca de Cudols alucinogens.
I la teoria de les olors dels nubols, a mi no em convens. Per que entonces...quin peix mort i que merda? l'aigua del pantano que se evapora no te ni pa fer el vapor de una olla expres per favor. I les nuvols quan xoquen lo que fan es fer papers del segur i entonces, al vorer que no poden escriure al no tindre brasos, ploren i per aixo plou...
quan tansenyaras pobrassa???? _________________
 |
|
|
 |
Champi-ñonet

|
Publicado: Dom Nov 18, 2007 11:09 pm Título del mensaje: |
|
|
moro, tu com sempre destrossan la diversio de la gen. Si taleka es el doctor amor, tu el doctor depresio!! jaja, i pobraso tu! wapo  _________________ eh? |
|
|
 |
|