Índice de Penya La Rabosera Foro Penya La Rabosera
Foro de la millor penya festera del mòn
  • Compartir Foro Penya La Rabosera en:

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Per a les anaes d'olla de la Xampi

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Penya La Rabosera -> A parir
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
KeL'o

MensajePublicado: Vie Nov 16, 2007 5:27 pm    Título del mensaje: Per a les anaes d'olla de la Xampi Responder citando

Degut a les constants anaes d'olla de la Xampi, em veig en la obligació de fer-te un post per a tu soletes, on postejar totes les teues anaes d'olla, que seran analitzades per mi mateixa i per qui vulga també.

Ací et deixe un tema Xampi:

- A que uelen las nubes?

Salut i força al canut
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado  
Taleka
Site Admin

Votos: 2

MensajePublicado: Vie Nov 16, 2007 5:59 pm    Título del mensaje: Responder citando

jo analitze va q em mola

PD: excel.lent ortografía la teua al escriure "uelen". Encara em ploren les retines.

Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado [ Oculto ]
Champi-ñonet

Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2

MensajePublicado: Sab Nov 17, 2007 11:10 am    Título del mensaje: Responder citando

Ome, yo supose k olen a peix mort, explicació sencilla: mmmm....A vore, l'aigua del mar s'evapora, entonces munta cap amun i va anan, anan, kuan de repen xoca contra una altra nube i es desfà no?? Pues tu imagina k es fa una nube de l'aigua del pantano.... puff, k peste faria la cabrona no?? a voltes no vos a pegat una olorà a sèquia o a algo kuan aneu pel mig del karrer o per ai?? ademés, kuan les nubes van baixes a voltes no olen, sino k no es deixen ni respirar.... crec k es diu niebla o algo paregut
Champi-ñonet

Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2Reputación: 7.2

MensajePublicado: Sab Nov 17, 2007 11:13 am    Título del mensaje: Responder citando

Y el meu nom s'escriu CHAMPI, no XAMPI!!!! mmmm, taleka, les retines no ploren, ploren els ulls pel llagrimal Wink
Estela

Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8

MensajePublicado: Sab Nov 17, 2007 2:03 pm    Título del mensaje: Responder citando

Toma ja Xampi m'has deixat moca!!! Mare com se li'n va el cap al personal. Sense comentaris jajjajajja Shocked
KeL'o

MensajePublicado: Sab Nov 17, 2007 2:04 pm    Título del mensaje: Responder citando

Quina resposta mes currà t'has fet, molen molt les teues anaes d'olla.

PD, el teu nom es Xampi, ací i en la república popular Xina Wink

Salut i força al canut
Taleka
Site Admin

Votos: 2

MensajePublicado: Sab Nov 17, 2007 2:08 pm    Título del mensaje: Responder citando

Xampi... definis-me "retina", q después de vore com descrius el cicle de l´aigua tink curiositat científica per estudiar-te Razz

Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado [ Oculto ]
Champi-ñonet

MensajePublicado: Sab Nov 17, 2007 4:09 pm    Título del mensaje: Responder citando

Si vols k es diga la veritat, se k la retina es algo de l'ull, pero no se k es exactament. Es el líkid viscos k tenim les persones dins de l'ull (ho he buscat en el google) Eh! les meues "anaes d'olla" no son "anaes d'olla", jo e sigut i sere sempre aixina.... crec. Rolling Eyes
Moret

Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8Reputación: 6.8

MensajePublicado: Dom Nov 18, 2007 5:50 pm    Título del mensaje: Responder citando

Jo crec que la xampi a eixit de una alpaca de Cudols alucinogens.

I la teoria de les olors dels nubols, a mi no em convens. Per que entonces...quin peix mort i que merda? l'aigua del pantano que se evapora no te ni pa fer el vapor de una olla expres per favor. I les nuvols quan xoquen lo que fan es fer papers del segur i entonces, al vorer que no poden escriure al no tindre brasos, ploren i per aixo plou...
quan tansenyaras pobrassa????

MensajePublicado: Dom Nov 18, 2007 11:09 pm    Título del mensaje: Responder citando

moro, tu com sempre destrossan la diversio de la gen. Si taleka es el doctor amor, tu el doctor depresio!! jaja, i pobraso tu! wapo Very Happy
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de Penya La Rabosera -> A parir Todas las horas están en GMT
Página 1 de 1

Saltar a: